Translate

tirsdag 1. januar 2013

1.nyttårsdag 2013

~ Woho, 2013! ~ 

Nyttårsaften ble feiret med et hyggelig, lite familieselskap. Koselig var det. Med god mat og bamsemums...mmmmmm sjokolade....... 

Ble ikke full fest og derfor er formen ganske så fin i dag. Ble bare litt veldig sent, var ikke i seng før kl 4 og så på Alle elsker Raymond på tv`n til klokka var godt over 5. Våkna kl 12, så fikk ca 7 timer søvn. Ingen trening i dag, det tar jeg heller i morgen. 

Har tatt meg fri fra jobben og det skal bli deilig. 
Kanskje det blir en tur til byen, for januarsalget starter vel 2 januar? Må ihvertfall få kjøpt meg nye bukser, bh`er ++, er jo derfor jeg hadde ønsket meg penger og gavekort til jul.
Har allerede gitt bort masse klær til Fretex og GLEDER meg til å bli kvitt buksene som er ALT for store nå. Det morsomme å tenke på er spesielt den ene buksa som jeg ikke fikk over rumpa før sommeren som jeg nå kan dra rett av meg uten problemer... hihi 

I dag blir det stor chiliburger og pommes frites til middag :) :)

Imorgen skal jeg begynne å lese meg litt frem til en fornuftig kostholds-og treningsplan for det nye året.

Fikk en del komplementer i går fra folk jeg ikke har sett siden juni om at jeg måtte ha gått ned en del i vekt :) 
De kunne se det veldig godt på ansiktet og midjen min. Hadde på meg en kjole som er et par nummer for stor, har jo ikke fått kjøpt inn noe nytt enda. Men med belte rundt midjen kan man gjøre underverker med for store plagg, ihvertfall med kjoler...hehe...

Well, it totally made my day! 2013 startet ganske så bra for min del :)

Håper dere hadde en fantastisk nyttårsfeiring og at overgangen til det nye året gikk smertefritt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar