Translate

torsdag 3. januar 2013

Når tankene ikke stopper vil heller ikke kroppen sove..

Ble ikke mye til trening i dag gitt. Har sovet fryktelig dårlig i natt. Sist jeg så på klokka viste den 4... Tankene bare svirret rundt i hodet og klarte ikke slutte å tenke.... Skulle ønske det fantes en OFF-knapp jeg kunne bruke innimellom, eller MUTE som gjorde at alt ble tyst i topplokket... Begynner med en tanke og derfra fortsetter det bare videre. Har kanskje fått 2 timer søvn sammenhengende... Og når jeg først fikk sove begynte brøtebilen å jobbe for fullt rett utenfor soveromsvinduet, for det hadde snødd en del iløpet av natt.

Jeg satt for det meste å flira på jobben, blir overtrøtt delux vettu. Sikkert morsomt for de rundt meg, men blir fort sliten av meg selv i lengden når jeg er sånn...hehe...

Håper på bedre lykke i natt :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar