Translate

fredag 18. januar 2013

Mat og trening + et kommende innlegg

Jeg har brukt tredemølla 2 ganger til denne uka, totalt 3 ganger. Og jeg er såååå happy for at jeg kjøpte den!

Onsdag

Trening



5 km på 52 minutter
Blanding av jogging og rask gange
Maks puls: 203
Gj. puls: 150
Kalorier: 430

Middag

I dampkokeren:
100g laksefilet
Aspargesbønner
Blomkål

Kokte opp mandelpoteter med skallet på og inn i ovnen etterpå med litt olje over og krydder.

Lagde en slags "dressing" av mager kesam, limesaft og vårløk

*

Fredag

Trening


5 km på 46 min
Gikk 0,3 km og jogget 0,7 km. Dette for å dele opp km og få en vis rytme på joggingen.
Maks puls: 201
Gj. puls: 161
Kalorier: 449
Totalt ble det litt over 14.000 skritt i løpet av hele dagen :)

Middag


Kyllingkjøttdeig
Hakkede tomater
Chilli
Løk
Vårløk
Blomkål
Villris mix

*

Imorgen kommer det et innlegg jeg har holdt på med en stund og som jeg har ventet med å publisere til imorgen, pga datoen for hendelsen innlegget handler om :)

Stay Tuned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar