Translate

søndag 20. januar 2013

Min lille lørdag

Startet dagen med en treningsøkt



Det ble nok en gang 5 km og i går klarte jeg den samme lengden på 45:15, i dag ble det 45:16...hehe...
Syns 5 km er en grei lengde og håper at jeg i nær fremtid skal kunne klare å løpe det i en strekning. Men ikke helt enda. 

*

Dagens lunsj:




Krydret kyllingskiver fra prior surret rundt i lett gulost
Cherrytomater
Klementin
Svisker

Cottage cheese
Vanilje yoghurt
Mandler

*

Etterpå var det en tur hjem til hu mor og spise bursdagsmiddag. 
I dag serverte hun marinert kalkun med kokte grønnsaker, poteter og saus... nam :)
Og til dessert to forskjellige kaker. Klarte å kun spise litt av hver og kjente at det holdt faktisk. Endelig begynner hodet å samarbeide med meg slik jeg ønsker!

Ble en koselig ettermiddag og dro hjem i 9-tiden.

*

Senere på kvelden var det tid for kveldsmat og siden jeg fikk med meg en bærepose fra mamma med frosne bær (som ikke engang var åpnet), bestemte jeg meg for en smoothie:


Ble en god blanding av:
jordbær
bjørnebær
blåbær
skogsblanding
skummet melk 
søtningsmiddel
litt sjokoladeprotein jeg har stående i skapet

*

Alt i alt har det vært en fin lørdag og deilig med litt kvalitetstid med familien :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar