Translate

søndag 13. januar 2013

Lørdagens gode kjøp

Gleder meg til mørketiden nærmer seg slutten og det går mot lysere tider.
Hverdagen blir på mange måter så mye lettere. Ikke at det er så "tungt" akkurat nå, jeg kan like denne årstiden også, men ikke over så lang tid som vi har vinter her i Norge. Hadde vært glad hvis vi måtte oppsøke snø og vinter når vi måtte ønske det.
Prøver ikke å være negativ nå, men våren er noe jeg ser veldig frem mot :) Når man kan gå med tynnere jakke og ikke trenger lue eller votter lenger.

*

I dag var jeg på XXL og kjøpte en stor underlagsmatte som jeg skal ha under tredemølla når den kommer. Dette for å unngå riper i parketten og vibrasjoner fra maskinen når jeg gå/løper
Jeg kjøpte den største for å være sikker på at den ville bli stor nok.


Ble også nye brodder, siden de jeg har nå (har holdt i 2-3 år) begynner å revne i den ene siden og den ene brodden har falt av. Kostet bare 79,- på XXl. Ble et par til samboeren min også, så slipper han å være Bambi på isen ;D



Ellers funker linken hos Tollpost.no fortsatt ikke. Sendte de en mail tidligere i dag, men har ikke fått noe svar enda.
Det er bare det at jeg gleder meg så mye til å få prøvd den ut og faktisk se at den virker. Og vite at den er min og den kan jeg bruke når jeg måtte ønske det :) Hihi..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar