Translate

onsdag 2. januar 2013

Januar-salg = shopping


I dag hadde jeg fri fra jobb og sov til kl 12. Det ble hele 11 timer søvn og det var herlig :)
Hoppet i dusjen, så litt på tv og deretter gikk turen til byen.

Jeg hadde 2 ting i tankene om hva jeg trenger og hva jeg ha nytt: bukser og undertøy.

Har aldri vært helt sikker på hva jeg bruker i bh-størrelsen og etter vektnedgangen har de jeg har nå blitt alt for store. Føles ut som jentene svømmer innimellom og det er ingen støtte å hente. 
Gikk innom undertøysavdelingenLindex og sa jeg trenger hjelp, og det fikk jeg :)
Fikk meg 2 nye bh`er. En med blonder og greier. Sexy :) Og endelig er utstyret der det skal være.

Gikk innom litt forskjellige butikker, men endte opp på Cubus og Lindex for å finne bukser. 
Igjen varierer størrelsene fra butikk til butikk, men fant ut at jeg ligger på 40/42 eller 30 eller 31 i jeans. Lengden i bena har jeg alltid slitet med siden jeg er 158 cm høy, så må som oftes belage meg på å få dem lagt opp. Men har funnet ut at de modellene som er "slim/skinny" er såpass trange i bena at jeg trenger ikke gjøre noe med dem :)

Så det ble 3 jeans totalt. Jeg som er en liten fargeklatt innimellom klarte ikke å velge sorte bukser, går etter det med farge. 

Buksa fra Cubus finner du her

Buksa fra Cubus finner du her.

Buksa fra Lindex finner du her.

Det ble en i lilla, en i rød med utvaska mønster (litt hippi stil) og en slitt, lys jeans med hull i :)

Så nå skal Fretex få de gamle, alt-for-store buksene mine i størrelse 46 :)

Det var så mye annet jeg også hadde lyst på, topper, gensere, singlet ol, men det er/var nedprioritert nå.
Skal gå igjennom skapet mitt en dag og bli kvitt alt det som er for stort og deretter se om det er noe annet jeg trenger.


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar