Translate

torsdag 10. januar 2013

Et ønske har endelig gått i oppfyllelse!

Wiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!

I dag, ja i dag, har jeg gjort et innkjøp på en ting jeg har ønsket meg og tenkt mye på. Har lenge vurdert å anskaffe meg det og i dag bestemte jeg meg for å slå til.

Må bare først og fremst si at jeg ikke er en person som i utgangspunktet bruker mye penger i store summer på meg selv. Jeg vil si at jeg er person som er god til å spare og har egentlig alltid vært det. Vet at det er dumt å måtte ønske seg noe der og da og ikke ha penger til det, derfor sparer jeg en større sum hver måned så kan jeg faktisk kjøpe meg det jeg måtte ønske uten å måtte tenke på støvet i lommeboka. 
Kan f.eks ikke huske sist jeg kjøpe meg en ny mobil. Den jeg har i dag har jeg overtatt etter samboeren da han hadde hatt denne liggende i skapet etter å ha byttet den ut en stund i forveien, og jeg trengte en smarttelefon til treningsaplikasjonen jeg ønsket å prøve ut. Og den før der igjen var en julegave og den brukte jeg vel i gode 3 år+. Den brukes fortsatt som vekkeklokke og den går som en drøm, pluss den er i metallic-lilla, min favorittfarge (ja, vet jeg datt litt av sporet her...hehe...)
*
(den er så fin i fargen at jeg bare måtte legge ut bilder av den...hihi...)
Bildet er lånt av euronics.no
Men over til det opprinnelige innlegget:
*
Pc har jeg heller ikke kjøpt på mange år, kanskje 9 år. Alltid "arvet" de fra andre som føler de må oppgradere til nyere, ellers så fikk jeg en god og brukervennlig laptop til 30-års dagen min :)
Klær kjøper jeg egentlig når jeg trenger det eller ting er på tilbud.

Så jeg må si at jeg endelig har fått kjøpt meg en ting som jeg lenge har ønsket og som kommer til god nytte, både for helsa mi og det å holde vekta stabil fremover.
Nemlig en tredemølle!

Da kan jeg gå og løpe her hjemme mens jeg ser på favorittprogrammene mine og satser på kun styrke på treningsstudioet. Det pleier uansett å være fullt av folk på kondismaskinene og nå har jeg det tilgjengelig når jeg måtte ønske det :):):)
Pluss jeg har litt dårlig samvittighet for ikke å ha gått mer nå i vinter, men er ikke så veldig glad i mørket og syns det kan være skummelt å bevege seg ute, alene, i mørketiden. Mye rart som skjer i Oslo by og forhåndsregler må tas alvorlig.
Når våren og sommeren kommer blir det mer turer ut, men frem til da blir det mest tredemølle.

Bildet er lånt fra G-max sine nettsider, linken til produktet finner du her.

Måtte betale ca 5700,- totalt, inkludert frakt.

Vet ikke hvor lenge det er til den ankommer, men det vil bli levert med Tollpost. Gleder meg til å få satt den på hedersplassen og testet den ut :) 

ME SO HAPPY!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar