Translate

torsdag 3. januar 2013

Aktivitetsutfordring - tar du også utfordringen?


Imorgen er det fredag og helg! Wiiiiiiiiiiii :)

Og det er faktisk meldt ok vær i helga, kanskje det lover for en lengre tur en plass? Ønsker å få testet ut den ene hoftesekken min snart og gi en en liten "anmeldelse" om hva jeg syns om dem :)

Har forresten joina en liten aktivitetsutfordring som en blogger ved navnet Slankerinna har fått i gang. Bloggen og innlegget om dette prosjektet finner du her.

Det som er viktig er å ha kontroll over hvor lenge du holder på når du gjør en form for trening. Det kan være alt fra gåtur til styrketrening til sykling. Antall minutter du holder på iløpet av 1 uke blir antall poeng. F.eks har du trent i 2 timer totalt blir det 120 minutter = 120 poeng. Uansett, all informasjon om dette finner du i innlegget hennes.

Jeg syns det er gøy å finne nye motivasjoner for å få trent eller rørt litt på seg. Målet mitt er ikke å vinne, men å delta aktivt. Hver dag går jeg til og fra jobben og bare det utgjør 25 minutter X 5 = 125 poeng per uke. Og med 1 til 2 dager på treningsstudio og kanskje en lengre tur i helgene burde poengsummen bli ganske bra. Håper at dette gir meg den ekstra motivasjonen jeg føler jeg savner nå om dagen.
Har lyst til å gå lange turer og ta masse bilder, helst når det er litt sol for da blir det så fine og lyse motiver :)
 
Blir gøy å se hva andre kan oppnå også og se hvor høyt folk legger lista. Må jo få frem konkurranseinstinktet mitt :D Ser også frem mot å kunne motivere hverandre til en mere aktiv hverdag. 

Bli med da vel, du har jo ingenting å tape! 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar