Translate

tirsdag 15. januar 2013

It has arrived :)

Endelig har den kommet! 
Tredemølla mi har ankommet og herlighet for en gedigen pakke det var... 



Men etter å ha løftet og skrudd (samboeren som skal ha æren for det...)og svettet, ble den et herlig syn å se på :)




(Nei, ikke se på rotet...hehe... slik blir det når ting må omrokkeres på)

Ble den ikke fin?! :D 

Og selvsagt måtte den teste ut også, selvom magen var FULL av mat.
Er en stund siden jeg løp sist, men klarte 2 km på 15 min i strekk. Lå på mellom 7,5 og 9 i hastighet. Veldig fornøyd med det.
Holdt på i totalt 35 min og endte opp på 3,42 km.



Tredemølla sa at det ble 239 kalorier, men pulsklokka sa noe annet. Fikk på et punkt veldig  høy puls.
Gj. snittpuls: 167 
Maks puls: 204
Kalorier 364

Jeg er veldig fornøyd med den nye vennen min og vi kommer til å bli bestevenner den nærmeste tiden fremover. Ingenting å klage på og den bråket mye mindre enn jeg hadde trodd. Den har også en stigning som går til 10%.
Det eneste jeg vil si hvis noen vurderer å kjøpe denne maskinen fra G-max er at dere burde ha ekstra folk som kan hjelpe til å bære inn pakken når den ankommer. Tollpost leverer kun til første dør og det er det du betaler for, resten må du gjøre selv. Vi er så heldig at vi bor i 1 etg, dvs kun par trapper opp for å komme inn til døra vår. Pluss sjåføren var så snill og hjalp oss, og "svigerfar" kom tilfeldigvis innom akkurat på dette tidspunktet. Noen ganger smiler lykken til oss snille også :)

Nå er jeg sliten, fortsatt alt for mett og var. 
Vurderer sterkt å hoppe til køys og ta en date med dyna. 

*

Målte forresten blodsukkeret på søndag, men glemte helt å legge det ut


Jeg er fornøyd med 5,4 :)

2 kommentarer:

  1. Herlig med treningsutstyr hjemme, selv har jeg dårlig erfaring med det. At jeg aldri bruker det og det blir alltid solgt etter ett par mnd. Men vurderer sterkt å skaffe meg redcord/slynge på balkongen siden da får jeg gjort fysioøvelsene hver dag uten å måtte stå i kø og vente på Elixia.

    Hvis du ikke er vant til å løpe burde du laste ned feks A Hiit interval timer til telefonen og legge inn forskjellige intervaller. Har skrevet om noen forskjellige intervaller som er bra i forhold til å venne beina(unngå å få beinhinnebetennelse og kne eller hofteproblemer) til løping.
    http://thepinkphone.blogspot.no/2012/08/hvordan-vende-kroppen-til-lpe.html

    Også bruker jeg appen til kondisjonstrening for intervaller er gull når det gjelder å forbedre kondisen altså :)

    Gleder meg til å lese om fremgangen på løpingen :)

    SvarSlett
  2. Har også hatt litt dårlig erfaring med treningsutstyr hjemme, men i den grad av at de ikke fungerer som de skal i lengden. Enten begynner de å knirke og bråke noe veldig eller som med ergometersykkelen min hvor motstanden blir så og si borte på det tyngste.

    Slynge har jeg hørt er veldig bra og fungerer godt på de indre musklene man ikke bruker så ofte. Så til fysioøvelser burde det være gull verdt :)

    Skal se på disse appene du nevner og lese mer igjennom innlegget på søndag :)

    Gleder meg til å dele fremgangen jeg får til og også vise for meg selv at jeg kan. I CAN DO IT!

    SvarSlett