Translate

mandag 31. desember 2012

Uff... formbilder 31.12.12 :/

Har i dag fått tatt noen diverse formbilder og ser jeg har en del å jobbe med og mot. Føler meg ganske pløsete og slapp de fleste plassene.. Liker det ikke, men da er det et mål for 2013! Kan ikke sette meg ned å grine for noe jeg ikke har jobbet konkret med enda vel? Tok på meg bikini for tenkte at det burde ikke være så ille å ta bilde i og det er noe man faktisk viser seg offentlig i. 

Selvtilliten er ikke helt på topp, but here we go:

 Fra siden syns jeg ikke det er så ille egentlig, midjen er på 76 cm selv om det ikke ser sånn ut forfra



 Må få strammet opp armene, men de har minsket mye i omkrets siden juni



 Dette bilde av skuldrene når jeg strammer syns jeg faktisk så litt bra ut :)

~ Horror 1~

Ser veldig formløs og butch ut...
Må jobbe med både lår, rumpe, mage og armer. 
Hele kroppen egentlig.
~ Horror 2 ~ 

PS. kan hende jeg angrer på at jeg har lagt ut bildene på et senere tidspunkt og ender opp med å fjerne dem. Dette ble gjort litt på impuls og adrenalin o_O

Skal få målt opp hele kroppen og på den måten også se om kroppen forandrer seg etterhvert som treningen settes ordentlig og målrettet i gang. Og ikke bare fokusere på vekten.. Bilder og cm sier også mye om forandringer på kroppen utvendig.

Da har jeg avsluttet et kapittel for 2012 og kan bare se framover mot 2013 med åpne armer og godt mot!

~Vi blogges på nyåret ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar