Translate

lørdag 1. desember 2012

Uke 48: Treningsøkt 5 - lørdag

Det ble en intervalløkt igjen i dag som var veldig lik den jeg gjorde i går:


30 sek på hastighet 7,0
        -"-                  7,5
        -"-                  8,0
        -"-                  8,5
        -"-                  9,0
        -"-                  9,5
 1 min på hastighet  10

X 3

Resten av tiden gikk jeg på mellom 5 og 6 i hastighet.

Spurtet og løp litt innimellom for å komme oppi en del km.

Holdt på i 1 time

Totalt ble det 6,51 km

Pulsklokka mi var litt syk i dag og mistet innimellom kontakt med pulsbeltet, men dette er resultat den kom fram til:

Gjennomsnittspuls: 156
Makspuls: 201

Kalorier 561

Skrittelleren: 9556 (pluss frem og tilbake fra trening)

Er rimelig fornøyd og stolt av meg selv som har fått til så mange økter denne uka. Grunnen er jo selvsagt at jeg har hatt ferie og kommer ikke til å klare å trene så mye på en normal hverdag med en heltidsjobb.
Men nå har jeg bevist for meg selv at det går fint ann å bruke ferien sin til å være aktiv og ikke bare sløve på sofaen (selvom det har blitt en del av det også...hehe)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar