Translate

fredag 14. desember 2012

Fokuset har gått seg bort

Etter julebordet forrige helg (og med en super fyllesjuke som varte i nesten 4 dager!!!) stopper jeg aldri å bli tenke på usunn mat.. Sliter fryktelig med å finne fokuset igjen...



Det begynte med superburger og pommes frites som fyllemat på søndag og det har jeg ikke spist siden slutten av mai. Siden den tid har det blitt 2 slike middager til og MASSE pepperkaker!

Sukkeret har en DÅRLIG effekt på meg, jeg har vondt i håndledda mine igjen, blir veldig fort svett, sover ekstremt dårlig og trøtt og sliten hele tiden...

Kan noen hjelpe meg å finne fokuset igjen....? Noen motiverende ord kanskje...? Huff.... 



Har lyst på alt av karbohydrater og helst i store mengder... Klarer ikke begrense meg.... Og nå er jula med ekstra fristelser rett rundt hjørnet...



Har egentlig lyst til å gå meg en laaaang tur i morgen, men det er meldt masse snø... Har ikke fått vært på treningsstudioet på over 1 uke og jeg må starte igjen før det går for lang tid.

Må også stoppe opp med all denne dårlige maten før jeg faller helt av vogna...

Denne fylla var ikke bra for meg, ikke rart i at jeg nesten aldri drikker lenger......

Tror nesten jeg har svart på mitt eget spørsmål: fra i morgen er det fokus, fokus, FOKUS!
Må følge Grete Roede-kaloriteller igjen, FRA OG MED I MORGEN!





Målet mitt har hele tiden vært å få en bedre helse og disse handlingene hjelper ikke!
Nå er det NOK!

Jeg kan ikke gå tilbake til mitt gamle meg igjen og det er nå de virkelige utfordringene kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar