Translate

lørdag 1. desember 2012

Noen som vet enda?

Er det noen som har gjettet enda hva slags utfordring jeg skal komme med i løpet av dag da?

Hmmmm.... jeg personlig syns det er en god utfordring og ikke så alt for vanskelig å klare... det har noe med fysisk aktivitet å gjøre :D

Har ikke tid til å gå helt inn på det nå, akkurat spist frokost og skal opp å trene. Etterpå hoppe i dusjen, så til byen for å møte min kjære når han er ferdig på jobb.
Må innom skobutikken jeg kjøpte støvlettene mine hos, de hadde selvsagt glemt å ta av FARGEPATRON(!)alarmen som er festet på. Hadde jeg ødelagt alarmen uten å tenke meg om, hadde det kommet farge både på meg og skoene.... moro, NOT!

Har kvitteringen og alt slikt, men gruer meg allikevel til å gå innom og si ifra, redd de skal tro jeg prøver å lure dem på noen måter... :/
Jeg vet at jeg ikke har gjort noe galt og at det er de som ikke har gjort jobben sin, men man vet jo aldri hva man blir møtt med til svar.

Nei, nå må jeg nesten løpe hvis jeg skal få rukket alt i dag.

Kommer et nytt innlegg senere i dag, inntil da får dere ha en god lørdag folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar