Translate

fredag 21. desember 2012

Trenings- og matplaner for jula

Har egentlig planlagt å få lagt inn 1 lang tur de fleste dagene da jeg så og si får lettere tilgang til skog og frisk luft rett utenfor dør. Håper på en lang tur på lille julaften, julaften og 1 juledag. Bedre å få gått seg noen turer og gi litt fred til sjela, enn å sitte inne og sture i 3 dager.
Alt kommer egentlig ann på hvor mye snø det kommer, men som de sier: det fins ikke dårlig vær, bare dårlig klær. Så gode klær og et positivt sinn blir pakket med :)

Jeg er uansett så nysgjerrig på gavene at da slipper jeg å tenke så mye på dem...hehe

Jeg er heller ikke så glad i julemat, så tror jeg skal klarer å begrense meg greit der. Pleier som oftest ikke å gå amok over maten, syns det blir for mye av alt og for fet mat til at det smaker overveldende godt. Så lenge det ikke blir mye søte desserter, da kan jeg kanskje slite litt. Men skal kose meg på min måte, med frukt, litt sjokolade, kakao og kanskje litt god vin :)



Vil også benytte anledning til å ønske dere alle sammen en flott og innholdsrik jul!

Jeg personlig gleder meg mest til 
*tiden med familien
*gi meg selv tid til å nyte stillheten i skogen og sortere tankene i riktige beholdere
*finne ro i sjelen i en ellers så hektisk og høylytt hverdag
*gi og få gaver

GOD JUL!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar