Translate

søndag 16. desember 2012

Grip impulsen når den melder sin ankomst!

Jeg tok en sen dusj i går og plutselig MIDT i sjamponeringen fikk jeg en voldsom trang til å gå en tur i snøværet. Klokka var nesten 20 og samboeren var godt planta i sofaen.
Men jeg bestemte meg, der og da, midt under dusjinga, at UT skal jeg!

Dette er impulsen jeg har savnet den siste uka og jeg vil ikke gi slipp på den nå.

Ut av dusjen, tørket meg kjapt, inn på stua og sa til en nærmest sjokkert samboer: "sorry, men jeg må ut og gå en tur!" 
På med superundertøy, fleece og langrennsdressen min og vips var min bedre halvdel også påkledd gitt :)

Ut vi gikk og for en fin tur det ble :):):) Med snø i luften og lite folk endte vi opp med å gå totalt 6,45 km og vi var ute i 1 time og 45 min. Tok en del bilder også, så vi gikk ikke i et sett. 
Det føltes helt fantastisk ut og den siste 1,5 km begynte det å snø kraftig, men det var bare friskt.
Endte opp med vannblemmer på begge bena, men det er ok i dag :)

Når jeg får slike impulser, må jeg bare gripe den. Ikke vente til senere eller dagen etterpå, men gjøre det NÅ hvis det lar seg gjøre og mulighetene er der.

Her er en god blanding av bilder fra kvelden:




























Og til kveldsmat ble det Cottage Cheese med blåbær og en varm kopp kakao ved siden av.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar