Translate

mandag 3. desember 2012

Uke 49: Treningsøkt 1

Planen i dag var styrketrening med noe "lett" oppvarming på tredemølla (for å få opp antallet skritt på telleren) og jaggu ble det ikke som planlagt  :)


Det ble først intervalltrening på tredemølla i 15 min, deretter 45 min med styrketrening. Hadde fokuset på overkroppen + magen og tar underkroppen en annen dag denne uka. Syns jeg får litt bedre oversikt over hva jeg har trent hvis jeg holder meg til en del av kroppen hver gang.


Gjennomsnittpuls: 120
Makspuls:186

Alt i alt forbrant jeg: 365 kcal

Pulsklokka er fortsatt litt koko og på et punkt viste den at jeg hadde en puls på 0. Eller når jeg løp på 10,5 i hastighet hadde jeg en puls på 70.... Så tallene i dag stemmer nok ikke helt :/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar