Translate

lørdag 1. desember 2012

Tøffe sko til julebordet

Var i byen i stad og fant meg noen nye sko som jeg skal bruke til julebordet :) De andre støvlettene som de hadde glemt å fjerne fargepatron-alarmen på leverte jeg tilbake, for de lagde en rar lyd på tuppen av hælen, akkurat som det var en luftboble inni. Fikk pengene tilbake og gikk heller på DNA hvor jeg hadde sett disse andre i vinduet.
De var helt rå og veldig høye (pssss... for meg som ikke er vant med høye hæler). Men de var utrolig tøffe og skal jo ikke gå så veldig mye på julebordet, alt er på en og samme plass :)

Her er de:




Betalte 699,- for dem, bare 100,- mer enn de andre jeg i utgangspunktet hadde kjøpt :) ME LIKE ALOT!

Ble også en blå pysj-bukse og trøye med matchende t-skjorte til fra Lindex. Måtte ha det til julebord-helga, for vi blir to som deler rom og kan jo ikke ligge med rumpa bar da ;D





Og tilslutt ble det en footlong (30 cm) baguett fra Subway med kylling og grønnsaker til middag. Yummi!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar