Translate

lørdag 29. desember 2012

Julen 2012

Da er julen over for meg for denne gangen og det har vært deilig med litt fri fra den vanlig hverdag, men savnet fort de gamle rutinene merket jeg.

På lille julaften var jeg ute og gikk en tur på over 2 timer og totalt 9 km.
Satte ny personlig rekord på skrittelleren:


16.327 :)

Julaften ble det en litt kortere tur på 1 time og 40 min, 6,6 km.
Klarte uansett å gå de 10.000 skrittene som de anbefaler:


Her er noen bilder fra turene disse 2 dagene. Var ikke helt det været jeg hadde håpet på, hadde satset på litt sol. Men ble fine turer allikevel :) 







~

JULESTRØMPA
Natt til julaften fikk jeg julestrømpa mi med masse sukkerfrie drops, sjokolade, tørrfisk o.l. Koste meg i senga med et gammelt Allers-blad og sjokolade :) JUMMY!





~

JULEGAVENE

Fikk mye nyttig og ting jeg hadde ønsket meg i år. Siden vekten har gått såpass ned det siste halve året må jeg kjøpe meg nye klær. Alt fra helt innerst til ytterst. Så jeg hadde for det meste ønsket meg penger eller gavekort. Og det fikk jeg :) Så over nyttår skal jeg ta en handledag med me, myself and I!

Fikk også nye Nike joggesko av min kjære samboer som jeg sårt trengte, og denne gangen i en av mine favorittfarger: GRØNN :)


I tillegg fikk jeg et nytt pulsbelte som jeg kan bruke til Endomondo og som også kan brukes sammen med den klokka jeg allerede har fra Polar :) Joy, joy!

~

Ellers har jula vært fin og hyggelig, ble lite usunn mat da jeg ikke er så glad i sånn type fet mat. Vekta gikk faktisk ned (selv om det IKKE var planen), men tallet kan jeg ta i morgen. Da blir det siste veiing i år :)


Håper dere også hadde en koselig julefeiring!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar