Translate

tirsdag 4. desember 2012

Uke 49: Treningsøkt 2 - tirsdag

I dag ble det bare kondisjonstrening, men det var det jeg hadde planlagt fra morgningen av. 

Det er litt lettere å få til en lenger kondisjonsøkt når samboeren jobber sent og jeg er på egenhånd. For da har jeg all den tiden jeg vil og kan fortsette eller avslutte på eget initiativ :) Er lettere å pushe meg selv med styrketrening når han er med.

I dag ble det totalt 1 time, 30 min på tredemølla med blanding av jogging, incline og gåing. Og 30 min på Crosstrainer.

Gjennomsnittpuls: 154
Makspuls: 188

Kalorier: 564

Antall skritt vil jeg ta en oppsummering på i slutten av uka, et lite sammendrag.

I morgen skal jeg til legen igjen og få vite hvordan det står til med diabetesn. Mamma tror jeg kan slutte med medisinene, men jeg vet ikke om det er rett valg helt enda. Men det hadde vært stort å ha klart meg såpass bra på 6 mnd til at jeg kan kostholdsregulerer sykdommen. Uansett, det er legen som avgjør det. Tvi tvi for at det går bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar