Translate

fredag 21. desember 2012

Julegave til meg selv

Da har jeg endelig fått bestilt meg hoftesekk som jeg kan bruke under turer istedenfor sekk på ryggen.

Ble faktisk 2 stk i forskjellige størrelser:

6L med plass til diverse ting pluss litt ekstra. Linken finner du her.

Og en 3L som er passe til litt kortere turer. Linken finner du her. Linken er til den plommefargede versjonen, for jeg kjøpte den siste de hadde i blå ;D

Gleder meg til jeg får dem og ikke minst til å test de ut! Har lenge vurdert å kjøpe en slik, men alltid utsatt det. Nå følte jeg tiden var inne nå som det er sesong for langgrenn.

Ble også veldig usikker på hvilken størrelse jeg skulle gå for. De kommer i 1,5L, 3L, 6L og 11L.
Siden ikke prisen var den verste valgte jeg likegreit de to som det stod om, jeg kan aldri få for mye tur og treningsutstyr. Bedre å bruke pengene på det enn alt mulig annet tull. 
Dette er MITT tull og MIN hobby og jeg blir som en unge hver gang jeg får meg noe nytt og smart om gjør tur og trening litt lettere. 

 Så gleden og forventningen er stor! :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar