Translate

tirsdag 18. desember 2012

Forandring fryder ikke alltid, så det så!

Skulle trene styrke på armene i dag, men ble skuffet når jeg kom inn på studioet: de hadde flyttet og gjort om på ALLE apparatene!! Hrmf!#%&?!



Ingenting stod som det gjorde sist gang og jeg ble forvirra. Hadde endelig lært meg hvor de jeg likte best stod og i hvilken rekkefølge jeg skulle ta dem, når var det hulter til bulter....

På trass tok jeg heller kondis, styrke får bli en annen dag når jeg nå er forberedt på at det er forandringer ute å går.

Pokker også da... 

Jaja, over til noe positivt: imorgen er det julelunsj på jobben, gleder meg til kvalitetstid med arbeidskollegaene mine :) Og skal pynte meg med kjole og greier, må jo det når jeg er 1 av 2 jenter...haha..
Kanskje julenissen stikker en tur innom?

På fredag skal jeg og sambo til byen og prøve å få litt julestemning innabords. Gå blant julepyntede gater og skal bare kjøpe 2 småting til i julegaver, for resten er vi heldigvis ferdig med.
Etterpå blir det en date med middag en eller annen plass. Har lyst til å spise smakfull mat, ikke sånn typisk Egon, TGI Fridays eller Big Horn. Det ligger så lite sjel og inspirasjon i maten deres... Greit en gang i blant hvis man er ute ofte, men ikke når man er ute og spiser kun hver 3-4 mnd.. Kanskje noe italiensk, spansk eller gresk? Håper på å finne en liten, intim og koselig restaurant :) 
Noen som har tips til noe slikt, som ligger i sentrum av Oslo og ikke koster skjorta?



 


 

2 kommentarer:

  1. Ta trikken til løkka og spis yummi italiensk pizza på villa paradiso. Anbefaler parma :)

    Habibi i nærheten av H&M og McDonalds ved Jernbanetorget kan også anbefales. Arabisk mat, veldig godt :)

    (også må du ta bort den ordgodkjenningen man må gjennom for å få kommentert her - er så tungvint og unødvendig) :)

    SvarSlett
  2. Habibi spiste jeg på for maaaange år siden, kanskje prøve den igjen :) Kan ikke huske om jeg syns maten var bra eller dårlig, men verdt å prøve igjen. Villa Paradiso har jeg hørt mye bra om, skal få testet ut den en dag også. Takk for tipsene!

    Tror jeg har fått fjerne den ordgodkjenningen nå (håper jeg..). Bloggen står på dansk uansett om jeg velger Norsk på språk, så jeg skjønner ikke alt som står under innstillingene...hehe

    SvarSlett