Translate

fredag 30. november 2012

Uke 48: Treningsøkt 4 - fredag

Har sittet i hele dag og gått frem og tilbake oppi hodet på om jeg skulle gå opp for å trene. Mellom kl 18 og 18.30 bestemte jeg meg, og JA det skulle bli trening i dag!

Slik ble dagens økt:

Tredemølla:

Bestemte meg for å teste ut litt intervall-trening

30 sek på hastighet 7,0
        -"-                  7,5
        -"-                  8,0
        -"-                  8,5
        -"-                  9,0
        -"-                  9,5
 1 min på hastighet  10

X 3

Gikk utenom dette på forskjellige hastigheter, men endte mest opp på hastighet 6.

Og mot slutten løp jeg på 8,5 i 5 min og spurtet på 10 i 2 min. Dette for å nå 6,5 km og 600 kalorier.

Totalt ble det 1 time, og 6,53 km.

Gjennomsnittpuls: 164
Maks: 200

Kalorier forbrent: 616

Skrittelleren: 9610 (dette er inkludert frem og tilbake fra treningen på ca 0,5 km hver vei)

Var deilig når det var overstått og jeg visste at jeg hadde vunnet over tankene om å IKKE trene i dag :D

I neste innlegg vil jeg ha en utfordring til dere som har med den daglige trimmen, kan dere gjette hva det er??


Følg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar