Translate

tirsdag 20. november 2012

Trening

Yes, idag kom lysta for å trene :)

Jeg satt egentlig å manna meg opp på jobb om å dra på treningstudioet for samboeren min jobber sent, men når jeg kom hjem ville jeg egentlig bare ut å gå, få litt frisk luft og klarne hodet for stress.
Så jeg tok meg to knekkebrød med skinke og ost på for å slippe å bli skubbsulten underveis og heiv på meg treningstøy.

Kjøpte meg en Bjørn Dæhlie langrennsjakke for noen uker siden og denne er også perfekt for å bruke på gåturer.



 Gleder meg veldig til å gå på langrenn når snøen kommer, men foreløpig får jeg nøye meg med trasketurene min.

Jeg har alltid planer om å gå en "liten" tur, men ender alltid opp med å gå lenger enn planlagt.

Denne turen ble på 4,6 km (tror jeg forbrant ca 450 kcal) og totalt har jeg gått 6,6 km i dag. Og det er jeg fornøyd med. Ihvertfall med tanke på at det begynte å blåse kraftig og regne den siste km`ern.

Jeg elsker friluftsliv og har siden juni gått rundt 380 km og det er jeg VELDIG fornøyd med!
Til neste år har jeg og samboeren lyst til å gå opp Gaustadtoppen og det tror jeg vi skal få til :)
Natur er moro og Norge er et vakkert land som kan nytes på mange måter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar