Translate

søndag 25. november 2012

"Oisann, julegaver ja.." ~ JULEGAVETIPS! ~

I går var jeg og samboeren i byen og handlet inn julegaver.
I år har jeg vært så fokusert på vekt og den nye livsstilen at jeg har glemt å begynne innkjøpene såpass tidlig som jeg pleier å gjøre hvert år. Vanligvis begynner jeg i august/september, denne gangen ble det knapt 1 måned før julaften! Hater å stresse i rundt disse tider, blir i så dårlig humør av det og tror ikke ikke jeg er lett å være rundt da...



Men vi har vært såpass smarte at vi har tenkt på det en stund i forveien om hva vi skal kjøpe til de forskjellige og på fredagskvelden skrev vi ned en liste. Det gjorde det lettere å shoppe blant alle de andre hundrevis av stressede menneskene som vandret rundt som zombier i butikkene.



Men det er noe jeg anbefaler andre å gjøre, sett deg ned en kveld og TENK igjennom hva de forskjellige trenger/ønsker/hadde likt å fått til jul. Søk litt på nettet og se om du finner noe der. Det kan gjøre innkjøpene lettere, for da har du freden og roen til å titte når du selv ønsker og varene blir sendt til deg. Bare husk å bestill i god tid i forveien, sånn at du er sikker på at det kommer fram før julaften!

Selv har jeg 2 år på rad brukt en side som heter http://www.coolstuff.no/ . Har selvfølgelig ikke kjøpt alle julegavene der, men det en side hvor man finner masse småting som kan være nyttig eller bare er morsomt å få. Kjøpte totalt 7 julegaver derfra i år.
Tror nok dette er en side for litt yngre mennesker, men det finnes også ting ting for alle og enhver :)
PS. de selger også gavekort fra 100,- og oppover. Vi vet alle hvordan det er å kjøpe gave til noen som har alt eller ikke har noen konkrete ønsker, da kan et gavekort være et veldig bra alternativ :)

Ble nesten helt ferdig med innkjøpene, gjenstår bare til samboeren og 2 andre småting som jeg skal se etter til uka. Deilig å vite at det meste av julegavene er unnagjort!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar