Translate

mandag 26. november 2012

Uke 48: Treningsøkt 1 - mandag + ny rekord!

Ferien har startet og planen min har vært, og fortsatt er, å få trent en del. Har kun 1 uke og ingen andre planer er lagt. Det burde i utgangspunktet ikke være et problem å få inn 1 økt hver dag, men jeg vil ikke skuffe meg selv. Så målet er rett og slett å bare få trent en del :)



Var på treningsstudioet ca kl 13 og slik ble økten i dag:

Tredemølla: 2 minutter oppvarming + 40(!!!!!!) minutter jogging på fart mellom 7,1 og 9 = totalt 5,13 km og forbrant ca 463 kcal. Dette er en forbedring på 20 minutter siden torsdag. Denne gangen var jeg mentalt forberedt på å løpe en god stund og jeg var alene å trente.

Styrketrening på magen 10 X 3 repetisjoner, 2 forskjellige apparater

Romaskin: 1800m og forbrant 110 kcal.

Ergometersykkel: 30 minutter og litt over 1 mil. Forbrant ca 230 kcal

Gjennomsnittpuls: 155
Makspuls: 202

Skrittelleren: 9463 (dette var inkludert til og fra trening, og en tur innom matbutikken)

Holdt på i totalt 1 time og 52 minutter og pulsklokka viste 1017 kcal :)

Var veldig fornøyd etter dagens økt, tror dette er en av de beste øktene jeg noengang har hatt. Klapper meg selv på skulderen.

                               ~

Dagens middag ble grillet kyllinglår, boil-in-bag villris og cherrytomater, godt og sunt :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar