Translate

søndag 25. november 2012

Jeg elsker treningsutstyr!

Har endelig fått kjøpt meg en skritteller. Ville bare ha en enkel og grei som ikke var så avansert, bare for å få litt oversikt over hvor mange skritt jeg tar per dag. Det anbefales jo at man skal gå over 10.000 skritt hver dag og blir spennende å se hva jeg havner på på en vanlig dag.
Det ble denne til 49,- på Clas Ohlson.


Søt, liten og diskre :)


Ble også denne gode, gammeldagse håndtelleren til diverse treningsøvelser utendørs. Kostet 149,-. Har tenkt på å anskaffe meg en slik lenge og når jeg fant den kunne jeg ikke unngå å kjøpe den.


Og endelig hadde de fått inn Bjørn Dæhlie pannebånd på G-Sport. Denne kostet 199,- og sitter perfekt på hodet og nedover ørene. Akkurat stramt nok og er det jeg har leita etter. Kunne ikke finne det på hjemmesiden dems, mens de hadde det i butikken.


Jeg elsker klærne til Bjørn Dæhlie! De har et klassisk og pent utseende og er veldig behagelig å bruke. Prisene er heller ikke det verste. Han har en egen nettside for produktene, den finner du her. Men du kan finne klærne litt billigere på andre sider hvis du bare søker litt på nettet. Jeg fant langrennsbuksa og jakka mi på Oslo Sportslager sin nettside, den finner du her. De har tilbud på klær fra tid til annen og når jeg kjøpte antrekket sparte jeg totalt 1000,- :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar