Translate

tirsdag 27. november 2012

Uke 48: Treningsøkt 2 - tirsdag + mål for de neste 2 ukene ifht vektnedgang

Siden jeg har ferie denne uka har og er planen å trene det jeg føler for. Jeg er ikke manisk eller treningsfreak, bare så det er sagt!

Var på treningsstudioet ca kl 13 i dag også og slik ble økta:

Crosstrainer: 20 minutter, varierte mellom level 7 og 10 = totalt 1,06 km og forbrant 220 kcal

Tredemølla: totalt 40 minutter, i begynnelsen økte jeg 1% på incline (når båndet heves) hver minutter til jeg nådde 15%, hastigheten var på 5. De siste 20 minuttene gikk jeg på mellom hastighet 5,7 og 6 = totalt 3,5 km og forbrant 355 kcal.


Gjennomsnittpuls: 153
Makspuls: 196


Skrittelleren: 9008. Dette var inkludert å gå til og fra treningen.

Holdt på i totalt 1 time og 6 minutter og pulsklokka viste 611 kcal

Hadde tatt med meg 2,5 dl skummet melk og sukkerfri kakaopulver som jeg hadde blandet ut hjemme. Drakk dette i garderoben når jeg var ferdig med treningen.

Nå har jeg kokt meg 2 egg som jeg skal ha på knekkebrød, yummi!

Målene min de nesten 2 ukene:

Vekta viste nå på søndag 65,5 kg, har lyst til å gå ned til 64 kg (helst 64 blank) for da har jeg et rundt vekttap-tall ;D Skal avsløre senere hva det tallet vil være da. Og grunnen til at jeg har satt meg dette "målet" er at jeg skal på julebord om 2 uker og mange av disse som kommer har ikke sett meg siden hele prosessen startet.
Kommer ikke til å bli sint på meg selv eller skuffet hvis jeg ikke klarer det, men er morsomt å prøve å nå det målet....

                                 ~

Skal se om jeg får skrevet ferdig innlegget jeg har jobbet med en stund angående diabetesen min

SO STAY TUNED!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar