Translate

søndag 25. november 2012

Ny personlig rekord på jogging (i Norge)

Tidligere i uka var jeg å trente og da jogget jeg 20 min i strekk på tredemølla! I september når jeg jeg var på ferie i utlandet klarte jeg 25 min sammenhengende og det er det lengste jeg noengang har løpt i en runde.

Men nå har jeg altså klart å sette meg en ny personlig rekord i Norge og da har jeg mål jeg skal slå fremover.

Stekningen ble vel på 2,43 km tror jeg, farta varierte på mellom 7 og 7,5 og jeg forbrant 253 kcal på disse 20 minuttene.


Jeg har en drøm om å kunne kalle meg selv en jogger og faktisk mene det, for å jogge kan man gjøre hvor som helst. Har lyst til å jogge på ukjente steder og se nye steder. Som f.eks når jeg er på ferie og ikke har tilgang til et treningsstudio. Eller når været ute tilsier at man kan jogge trygt, dvs uten snø, is og kulde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar