Translate

søndag 25. november 2012

Utendørstrening og middag

Følte for å røre litt på meg for det har blitt en altfor sittestillende dag foran pc`en med bloggen og diverse ting.
Så det ble på med klærne, pulsklokka, mobil med treningsgps, skrittelleren på hofta, refleksvest, joggesko med ny ledd-lysrefleks og det nye, fine pannebåndet mitt. Ut i sur vind skal ikke være noen hindring for denne jenta!

Til og med samboeren hang seg på og ble med ut på tur, litt luft har vel aldri skadet noen :)
Han skal ha mye av æren for at ting har gått så bra med meg som det har gjort, uten hans hjelp kunne det fort gått feil vei igjen. Jeg har lest om mange som skal slanke seg som sliter med den de lever med i form av de ikke er med på å forandre spise- og drikkevanene hjemme. Men min bedre halvdel sluttet å drikke cola og spise usunn mat hjemme den dagen jeg fikk beskjeden av legen om å forandre livsstilen min. Og han er som oftes med på trening og tur hvis jeg spør han pent. Man angrer som oftes ikke når man har kommet hjem igjen.

Dette ble resultatet av turen:
Tid: 1 time og 10 minutter
Lengde: 5,10 km
Skritt: 8090
Kcal: 410
Gjennomsnittlig puls: 122
Maks puls: 202

Etter at vi kom hjem var det tid for middag og i dag ble det enkelt. En servering ble 5 dl tomatsuppe, 2 stk egg og ca 60 g fullkorn makaroni, godt og mettende.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar