Translate

torsdag 29. november 2012

På dagens plan - ingenting :)

I dag har jeg ingen planer om å gjøre noe stort. Støl og sliten etter 3 dager med trening og føler jeg fortjener en dag med hvile. Kan hende jeg tar meg en gåtur litt senere, men det er ikke planlagt enda.


Skeiet forresten ut med et nytt type polarbrød til frokost som samboeren hadde fått med hjem fra jobb i går. VELDIG godt og veldig ikke-bra-for meg type brød.
Hadde magerost, skinke og agurk på, det smakte fortreffelig! Mmmmmm....





Hentet også ut pakken min fra Coolstuff på postkontoret i går og den var stoooor. De har en tendens til å overpakke små ting i store esker, så den var tung på en side og superlett på den andre.
Men nå er ihvertfall enda flere av julegavene i boks!
Her er linken til nettsiden igjen, hvis dere ikke fikk den med dere i "julegavetips-innlegget" mitt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar