Translate

lørdag 17. november 2012

Første innlegg!

Wiiiiiii, dette er mitt aller første blogginnlegg!

I skrivende stund er det spennende og VELDIG skummelt... Hvordan skal jeg gjøre dette, tenker jeg for meg selv.... Har lyst til å lage en inspirerende blogg for meg selv og andre med prat om mat, helst sunn mat, men også de stundene hvor man har cravings for alt det usunne. Det å dele tanker med andre kan gjøre mye med adferden og gjøre at man heller da velger de litt sunne enn de alt-for-usunne alternativene. Det er det hverdagen min handler om. Det å overkomme fedmen og høy BMI, og bli en sunnere og tynnere versjon av meg selv.

Nå skal jeg bare finne et midlertidig utseende for bloggen (håper jeg finner ut hvordan dette skal gjøres da...) og i neste innlegg skal jeg fortelle litt om hvordan min vei i vektnedgangen har vært opp igjennom årene.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar