Translate

fredag 1. mars 2013

Vår? hmm... ja,vår!

I dag er det 1 mars, noe som betyr at det er årets første vårdag!
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :)

Syns egentlig det har ligget vår i lufta de siste 2 ukene og det var deilig den første dagen jeg faktisk ble blendet av sola når jeg var på vei til jobb tidlig forrige uke, herlig.
Og når jeg går hjem fra jobb har det så og si hver dag denne uka vært solnedgang.
Man kan ikke unngå å bli i godt humør og energien stiger mer og mer.

Imorgen er det bursdagsmiddag for stebroren min og på søndag er det klart for avreise til Kiel.
Gleder meg veldig og det skal bli deilig å slappe av med god mat, shopping og spa. Kanskje jeg får lurt inn en liten økt på treningssenteret? I så fall tar jeg alt etter dagsformen og om det ikke er noe annet å gjøre på en stund. 

Magen er forresten ok nå og jeg har ikke hatt noe mere vondt siden onsdagen, vet fortsatt ikke hva det kunne komme av. Men jeg har søkt litt om det på nettet og tror jeg kommer til å ta det opp med bedriftslegen ved neste time. Greit å høre hva det eventuelt kan være og om jeg kan forvente at det kommer tilbake.

Ha en riktig så god helg, det skal jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar