Translate

tirsdag 26. mars 2013

Gode rutiner

Endelig er jeg inne i en god rutine med styrketrening. Forrige uke ble det mandag, onsdag og fredag.
I går var det også styrketrening og håper på å få til 2 økter til denne uka før jeg drar på påsketur på lørdag.

Det beste er at jeg ser fremgang, i forhold til at jeg legger på mere vekt for hver gang.

Etter påske håper jeg på at de gode rutinene fortsetter og at det blir en god periode frem mot sommeren.

Vi har fått bestilt tur til sommeren og drar den 31 juli. Dvs at jeg har ca 4 mnd på meg til å gjør det jeg kan for å stramme opp kroppen til den tid. 
HØRTE JEG NOEN SI MOTIVASJON?? :)
Ingenting er vel mer motiverende enn ferie og bikinitid?
Har ikke brukt bikini på mange år og vurderer å kjøpe meg en når det begynner å komme i butikken igjen.
En som er litt flatterende til kroppsfasongen min, vi får se om jeg tørr.... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar