Translate

søndag 17. mars 2013

Noen av ukens måltider i bilder

 Sashimi med laks, avocado, ingefær og wasabi. 
Dette hadde jeg til middag 2 ganger denne uka etter styrketrening

 Hjemmelagd fiskegrateng. Oppskrift kommer senere ;)

 Resten av fiskegratengen dag 2

 Eple, blåbær og vanilje kesam. 1 stk fullkorn polar med brunost

 Karbonadedeig, villris og diverse stekte grønnsaker med peppersaus.

 Blåbær med vaniljekesam. 1 stk polar med brunost og 
sukkerfri jordbærsyltetøy. 1 glass melk

 Eggsalat

 Karbonadedeig med diverse oppskåret grønnsaker og mager kesam med Holliday-dip

Blåbær med vaniljekesam og en liten dæsj sukkerfri syltetøy

 Proteinpannekake med sukkerfri bringebærsyltetøy


 Dampkokt laks med brokkoli og aspargesbønner



Denne uka har jeg faktisk spist fisk til middag 5 dager, imponert over meg selv :)

Det har blitt styrketrening 3 ganger, tredemølla 1 gang og prøvde meg på pilates i 20 min den ene dagen. 
Nå sitter jeg godt planta i sofaen og har akkurat spist laks med grønnsaker. Snart skal jeg kose meg med en liten plate med sjokolade :)

1 kommentar:

  1. dette så skikkelig godt ut !
    kom innom bloggen min også da:)

    SvarSlett