Translate

mandag 11. mars 2013

Styrketrening, endelig!

I dag var det tid for styrketrening og det er en  god stund siden sist (humre humre)
Jeg fokuserte på overkroppen, dvs armer, skuldre og mage.

På onsdag blir det underkropp, rumpe og lår :)

Regner med jeg kommer til å kjenne det godt i morgen ja...Bli god-støl :)

Det eneste jeg ikke likte var jeg jeg fikk veldig vondt i det høyre håndleddet. Fikk en slags porøs "bull/kul/hevelse" på siden av pulsåra... Den føltes ubehagelig når jeg trykket på den..
Jeg er så ufattelig svak i armene og på enkelte av maskinene med utover bevegelse kunne jeg kun ta 10-15 kg..... Men når det kommer til skuldrene og oppover bevegelse er det litt mere trøkk, da går det greit med 30-40 kg, merkelig.

Og til middag ble det sashimi med laks, en god dose proteiner og omega 3 :) Jummy!
Prøvde å holde meg unna store deler av risen, for jeg vet det er en del sukker de tilsetter den for å få den klebrig.


2 kommentarer:

  1. Hei. Så bra at du fikk trent styrke igjen :) Håper det går bra med hånden din. Og husk at trening med lette vekter er bedre enn ingen trening :) Stå på videre :)

    SvarSlett
  2. Hei og takk for tilbakemeldingen!
    Det går bedre med hånda mi nå, var bare akkurat der og da rett etter øvelsene det "hovnet" opp. I morgen blir det styrke på beina og der har jeg mer å stille opp med :)
    Vurderer å trene litt mer med håndmanual neste gang, kanskje det hjelper litt mer :) Takk for at du minnet meg på det :)

    SvarSlett