Translate

mandag 8. april 2013

Villmarksmessen 2013

I dag var jeg for første gang på Villmarksmessen i Lillestrøm.
Jeg hadde sett reklame for det tidligere i uka og så et lite klipp om hva det ville inneholde. 
Skjønte jo at ikke alt ville appellere til meg, men jeg ville mer enn gjerne ta en titt på ting innenfor 
turtøy og tilbehør.

Det ble tatt veldig få bilder, følte det litt ukomfortabelt å knipse bilder av ukjente mennesker. 
Pluss jeg var så opptatt av alt mulig annet...hehe... Dette er de få bildene som ble tatt: 




Denne kunne jeg godt tenkt meg, perfekt for ei jente som er kort i beina ;)


Jeg vil ikke si at denne messen er 100% for meg, men kanskje 30%. 
Jeg er ikke noe tilhenger av pels, ukjent kjøtt, skytevåpen eller fisking.
Men jeg fant meg en turjakke og bukse i samme serie fra Bergans. Det dumme var at jeg måtte bestille det fra nettsiden dems og det var kun mulighet for å prøve tøyet på messen, ikke få det med hjem der og da.
Men jeg fikk 25% av alle varene på nettsiden da.
Skal ta bilder av det når jeg har fått det i posten :)
Pluss jeg fikk kjøpt en turbukse til min kjære, happy happy happy.

*NB!*
Hvis du er interessert i å få rabatt fra nettbutikken til Bergans går du inn på 
denne siden: nettbutikk.bergans.no, lager deg en kundekonto og legger inn under rabatt VILLMARK nedenfor kundeinformasjonen din, da får du 25% på alt ;) Men dette gjelder kun ut mandag 8 april.

*

Når dagen var over, var vi veldig tørste og sultne.. 
Fant en plass hvor de solgte pizzastykker, men de var i ferd med å stenge.
Hadde ikke så veldig lyst på pølse lissom..
Han så sikkert at vi ble skuffa, så da fikk vi likegodt en asjett med de siste pizza-stykkene - gratis :)


Nam nam!

Ble bare 1 stykke på meg, men det var godt. Lenge siden jeg har spist pizza gitt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar