Translate

torsdag 11. april 2013

Jeg har syndet, men med GOD samvittighet

For det første droppet jeg treninga i går til fordel for litt overtidsarbeid. 
Hadde hatt tid til å trene etter jobb siden treningssenteret ikke stenger før kl 22, men jeg følte for en 
ettermiddag/kveld med avslappende tv-titting og Sashimi til middag uten å tenke at jeg hadde 
fortjent det pga en treningsøkt.

Og i dag til lunsj spiste jeg (host-host) kyllingkebabtallerken med masse sterk saus med pommes frites og salat ved siden av. Og en liten Cola Zero on the side.

OG på butikken i stad kjøpte jeg meg (følg med nå) 120g smågodt :):)
Det har jeg ikke kjøpt eller plukket meg siden mai i fjor.
Jeg tenkte at nå var det på tide å tenke som en slank person og nyte en slik frihet som en slank person ville gjort. Dette er selvsagt ikke noe jeg ville gjøre hver dag eller hver uke, men akkurat i dag passet det
veldig godt. Dette skal nytes til en avslappende torsdagkveld, med gooood samvittighet!

Bare i dag har jeg brutt 3 av mine egne selvskrevne regler, men shit au, livet er til for å leves
og regler er til for å brytes :)



 Jeg gjorde det egentlig enkelt for meg selv, kun 2 biter av det som fristet aller mest.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar