Translate

søndag 21. april 2013

Noen av ukens måltider i bilder

Dette er kun det jeg har hatt med meg på jobb for å spise i løpet av arbeidsdagen. 
Middag og kveldsmat har vært utenom dette :)









Det har vært retter som har gjentatt seg og nesten blitt faste rutiner.
Som f.eks. omelett av 4 egg og skinke til frokost.
Ca 300 gram dampkokt torsk og blomkål/aspargesbønner til lunsj.

Har variert litt på hva jeg har spist mellom lunsj og trening, 
da jeg ikke får tid til å spise noe hjemme -> kommer hjem, skifter, drar på trening.

Det ene mellommåltidet ble 1 most avocado med skinke og paprika, mens den andre dagen ble
det proteinpannekaker (Love them....!)
Avocadoen moste jeg dagen før og den hadde faktisk ikke blitt dårlig (brun i fargen) dagen etterpå,
overraskende :) Så det skal jeg nok gjøre oftere.

Fant også ut at jeg egentlig ikke er så glad i kylling som jeg trodde... Det blir så tørt og noen ganger tamt og har en sånn ettersmak av jern som jeg nesten brekker meg av... Derfor ble det kun kyllingfilet den ene dag og resten av uka torsk. Hvem skulle trodd det? Ikke jeg, og ihvertfall ikke mamma! ;p 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar