Translate

mandag 1. april 2013

Påskesol = langtur

For et fantastisk påskevær vi har hatt! Har fått masse påfyll med D-vitamin før jobben kaller i morgen, 
hytteturen var herlig :)

I går, 1.påskedag var det tid for en lang tur i skog og mark, det endte opp med en 
totaltid på 4 timer og 12 km. 
Dette var inkludert stopping på veien for å ta bilder og litt påfyll av mat. Og det tok litt ekstra tid siden det var glatt langs bilveien og i lysløypa var det en del snø som gjorde det tyngre å gå.
Dette er absolutt en rute jeg har lyst til å gå igjen, som jeg aldri har turt å gå alene før. Men med en mobilap med GPS gjør det ting litt lettere og skulle jeg gå meg bort er det enkelt å se hvor jeg er for de som har tilgang til nettet. I tillegg har jeg med en ekstern batterilader til mobilen, som er gull verdt for meg på så lange turer.

Oppi hoftesekken pakket jeg med meg:

oppskjært, røkt svinekam
mobil
vann 
hodelykt
batterier
den eksterne laderen
kamera
brodder
litt toalettpapir, 
ekstra sokker
leppomade 

På matfronten har det gått bra, har holdt meg til grovt brød og magre påleggstyper. Kost meg med litt sjokolade og 1 flaske rødvin. Så sitter ikke igjen med dårlig samvittighet, for å si det sånn :)
Men fra imorgen av skal jeg prøve å være litt "streng" med maten og prøver å være maks (+ og -) frem til ferien 31 juli. Dvs si de neste 4 mnd. 

I tillegg var jeg å trente styrke i 40 minutter etter at vi kom hjem fra hytta. Så planen med styrketrening 2-3 ganger i uka har jeg klart å holde de siste ukene :)
Herlig å føle at jeg mestrer det med planlegging og gjennomføring av trening!

Noen bilder fra påsken min:





























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar