Translate

søndag 10. februar 2013

Innkjøp som gjør godt for kropp og sjel

I går var jeg innom Sunkost og kjøpte en del sunne og "nødvendige" ingredienser som skal brukes i bakeverk.
Det klør litt i fingrene om dagen etter å lage noe som er uten sukker og som faktisk smaker godt.


 Jeg har lest litt om denne blandingen og at den har en litt "rar" og tam ettersmak.
Hvis jeg ikke skulle like-like den tenkte jeg skulle prøve å ta litt av det i havre-lappene min, 
så får jeg i meg litt mere proteiner på den måten.

 Kokos er sunt for kroppen og denne kan brukes til så mangt. 
En liten t-skje i smoothie f.eks. Jeg er den typen som elsker smaken 
av kokos, det minner meg om sommer og sol :)

 Har sette dette produktet i mange forskjellige oppskrifter og nå har jeg 
den endelig stående i skapet klar til bruk :)


 Dette skal være praktisk å bruke når man baker. Det trekker til seg fuktighet og gjør
at produktet blir mer luftig, tror jeg.

Denne gleder jeg meg til å prøve. Skal visstnok bare noen dråper til for
å gi en god smak av vanilje.

Har allerede fått prøvd ut noen av disse produktene. Kommer et innlegg om det snart :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar