Translate

lørdag 16. februar 2013

Hva ønsker du å lese om på bloggen min?

Jeg er fortsatt ganske "fersk" innenfor dette med blogging og antall lesere går i en lett berg og dalbane hver uke. Føler at jeg ikke får skrevet interessante nok innlegg som fenger eller som gjør at dere kommer tilbake igjen. På avstemmingen øverst til høyre er det kun 1 som har stemt..

Så jeg spør deg, kjære leser, hva ønsker du å lese om? 

Jeg har mye på hjertet, men er fryktelig usikker på om noe av dette er det som trigger leserlysten i deg..

Legg gjerne igjen en kommentar. 
Om det så bare inneholder et ord som beskriver hva som interesserer deg hjelper dette meg til å bli en bedre blogger.

:)

3 kommentarer:


  1. Man blogger vel gjerne for sin egen del, og ikke for leserne, så skriv det DU har behov or å få i svart-hvitt!
    Bare vær ærlig, det er alltid noen som er i tilnærmet samme situasjon, og som da vil sette pris på at noen er modig nok til å blogge ærlig om tankene og opplevelsene sine.

    SvarSlett
  2. skriv om det som angår deg i den reisen du er i.
    Jeg er interessert i å høre hvordan du bytter ut mat du sikkert var vant med å spise med sunnere alternativer, om trening, motivasjon, mål, hvordan andre reagerer på dine forandringer, hvordan du merker forandring annet enn et nummer på vekta :)

    SvarSlett
  3. Takk for god tilbakemelding, det setter jeg stor pris på!
    Jeg skal ta tipsene dine til etterretning og lage et par innlegg om disse tingene. Er så mye man ikke tenker på som kan eller er interessant for andre, men som jeg selv faktisk finner fasinerende på andre blogger og velger å lese.
    Det med reaksjoner har jeg fått høre en del av i det siste, skal skrive om det ganske snart. Er jo sånne øyeblikk vi slankere "lever" for og motiverer oss til å fortsette ;)

    SvarSlett