Translate

tirsdag 26. februar 2013

En ganske så OK tirsdag

Etter en relativ stille dag på jobben følte jeg for å få ut litt energi.
Det har vært ganske slapt på den harde treningsfronten, det har jo blitt noen turer og slik da, men det er det.

Så når jeg kom hjem fra jobb mekket jeg sammen en god og sunn middag



Slik ble retten:

ca 200 gram karbonadedeig
1 liten løk
1 gulrot
1 chilli
Litt purre
Dette freste jeg sammen i stekepanna.

Etterpå hadde jeg en god dæsj alfaspirrer oppi. En god dose B-vitaminer sier jeg ikke nei til.
Ved siden av ble det et "brekk" av de grove sconesene jeg lagde på søndag, med litt smør på. 

Så lot jeg maten synke litt før jeg tok på meg treningstøyet og hoppet på tredemølla.

Det ble en blanding av løping, hurtig spurting og opp og ned med incline.
Totalt ble det:
30 min
2,91 km
Gjennomsnitts puls 152
Maks puls 199
Kalorier 266.

På tv`en rulla en av de nyeste episodene av The Biggest Loser og da blir jeg ekstra motivert!

I tillegg kom jeg på tidligere i dag at denne mnd bare har 28 dager (noe jeg hadde glemt), noe som betyr at den førstkommende helgen skal jeg og min kjære til Kiel med Color Line. Vi drar fra søndag til tirsdag.

Jeg vet det er et treningssenter der og jeg kunne tenkt meg å benytte meg av det en av dagene. Gøy med trening på en ny plass, det gir meg ny innput :)

I tillegg er det Spa-avdeling og det hadde vært meget passende med en ryggmassasje.

I land tenkte jeg å kanskje se etter litt nytt treningstøy(det jeg har nå begynner faktisk å bli litt løst her og der) og kanskje noe fjellturtøy, som en f.eks en praktisk turbukse etc. Planen for dette året er jo å gå opp Gaustatoppen og det ser ut til å kanskje mest sannsynlig å gå i orden. Er bare et par ting som gjenstår for at det skal gå i boks! 
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar