Translate

lørdag 16. februar 2013

De siste ukene

De siste ukene har det vært lite blogging om tanker og frustrasjoner, men mest om mat.
Den enkle grunnen til det er at jeg ikke har slitti med tunge tanker rundt kropp eller mat og ting egentlig har vært ganske så ok på den fronten :)

Jeg har kost meg med søtsaker i moderate og kontrollerte mengder, forsynt meg kun 1 gang og spist det med glede og i sosialt samvær. Ingen dårlig samvittighet i ettertid og det har vært deilig!

Trening har det derimot blitt veldig lite av. Har hatt mine daglige turer til og fra jobb som tilsvarer de 30 minuttene det er anbefalt å minimum være i fysisk aktivitet daglig. Dette har jeg jeg planer om å øke igjen, men ingen hast enda. Mye av tiden har blitt prioritet til å rydde og vaske hjemme og slappe av
I begynnelsen av uka begynte jeg å føle meg relativt slapp og halsen kjentes ut som om den begynte å bli sår... Jeg slang innpå med C-vitaminer og til middag den dagen ble det Sashimi med laks, masse ingefær og wasabi. Har lest at D-vitamin og ingefær skal hjelpe mot forkjølelse og sår hals.
Og jammen har det ikke trukket seg tilbake, jeg har ihvertfall ikke blitt syk :)

I kveld er det fest og jeg har ikke festa-festa siden julebordet i fjor.... Blir spennende å se hvordan formen er imorra....
Har planer om å få i meg godt med vann iløpet av dagen for å være sikker på at jeg er nok hydrert før alkoholen skal inntas ihvertfall.  


Ha en fortsatt god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar